Зорова омана або химерні фокуси кольоропередачі
- 28 грудень 2016 14:30:48
Часто покупці переймаються питанням, чому колір декоративного лаку, гель-лаку або іншого матеріалу, що використовується в нейл-арті, в реальності може дещо відрізнятися від побаченого на екрані монітора. Дійсно, нерідко буває так, що на зображенні ми бачимо один відтінок, а коли тримаємо скляний флакончик в руках або фарбуємо нігті, завважуємо явну невідповідність початковим очікуванням.
Основні причини
Чому так буває? Не поспішайте нарікати на невдалу фотографію в інтернет-каталозі (що, загалом, теж іноді трапляється). Однак хотілося б одразу завважити, що фотографи, які займаються створенням картинок товарів, працюють з професійним обладнанням, знають все про вплив світла й тіні, тому їхні знімки максимально відповідають реальним кольорам сфотографованих продуктів.
Насправді причин зазначеної вище невідповідності декілька. Одна з них найпростіша і банальна, оскільки полягає в особливостях передачі кольору конкретного монітора. Заводські настройки, що застосовуються в сучасних моніторах, задаються таким чином, щоб передана картинка або зображення виходили якомога яскравішими і красивими. Тобто, вони свідомо не розраховані на максимально достовірне за колірною гамою відтворення фотографій. Щоб добитися протилежного ефекту, доведеться певним чином калібрувати монітор. Крім того, дуже важливий і ще один момент - кут, під яким ви розглядаєте картинку. Варто лише трохи скоригувати нахил екрану і зображення одразу ж змінить свою первісну колірну насиченість. Залежить колір і від того, наскільки ясно або темно в приміщенні, з якого боку на монітор падає світло, штучне воно (від електричної лампи) чи природне (денне з вікна).
Друга причина невідповідності відтінків картинки на екрані і продукту в реальності полягає в індивідуальних особливостях людського зору. За визначення кольору відповідає сітківка ока, а точніше, її зовнішній шар. Він цілком складається з клітин нейроепітелію, одні з яких нагадують колбочки і відповідають за сприйняття кольорів, а інші - палички - дозволяють нам розрізняти відтінки. Світло, що потрапляє на той чи інший об’єкт, відбивається від нього і дозволяє клітинам сітківки ніби «побачити» і «визначити» відтінок. Залежно від того, наскільки яскраве це освітлення, хтось бачить білу стіну, а комусь вона може видатися блакитною, сірою або навіть синьою.
Але і це ще не все. Кожна людина має свій власний індивідуальний набір колб і паличок, які функціонують з більшою або, навпаки, меншою ефективністю. Доказом тому став відомий випадок з синьо-чорною сукнею. Свого часу суперечка про відтінки цього предмета жіночого гардеробу викликала справжні баталії на інтернет-просторах і практично розділила людей на два табори: тих, хто вважав сукню чорно-синьою (такою вона й була насправді), і тих, хто сприймав її як біло-золотаву. Висновок напрошується дуже простий: одні з нас мають більш сприйнятливу до світла сітківку очей, а інші - менш сприйнятливу. Підвищуючи поступово рівень яскравості на екрані монітора або будь-якого кишенькового гаджета, можна побачити разючу річ - сукня насправді змінює колір і замість біло-золотавого стає синьо-чорною.
Є й третя причина розбіжності зображення на моніторі і продукту в реальності. На те, як кожна людина сприймає кольори або предмети, величезний вплив справляє попередній досвід і очікування. Ці два фактори строго індивідуальні. Припустимо, що перш ніж подивитися на картинку з кольором лаку, ви розглядали, скажімо, красивий пейзаж, в якому домінували схожі відтінки. В результаті може статися накладання одного досвіду на інший, і, як наслідок, спотворення реальності. Психологія дає визначення такого феномену і називає його праймінгом або ефектом передування. До того ж, не можна не враховувати різноманітність кольорової палітри, в якій можуть бути присутні відразу декілька відтінків одного і того ж кольору. Будь-який з них, взятий окремо, можна охарактеризувати одним словом, а якщо розглядати декілька, одразу ж стануть помітні відтінкові особливості, які кожна людина сприйматиме по-своєму.
Сподіваємося, що прочитавши цю статтю і вивчивши інші аналогічні матеріали, наші клієнти зможуть уникнути розчарувань при виборі відтінків декоративної продукції, а їхні очікування завжди будуть задоволені! Також рекомендуємо звертати увагу на опис товарів, і не орієнтуватися виключно на яскраву картинку на моніторі.
Я являюсь постоянным покупателем офф-лайн магазина naomi24, который находится на Оболонском проспекте.
10.07 я решила сделать заказ в он-лайн магазине и ... была неприятно удивлена непрофессионализмом сотрудников данного сервиса.
Итак, 10.07 я сделала заказ, после чего со мной связалась оператор, уточнила, что все позиции в наличии, сказала что доставка будет осуществлена в понедельник 13.07 с 12:00 до 18:00.
13.07 со мной никто не связывался, мой заказ так и не был доставлен мне по указанному мной адресу.
14.07 во вторник (10:42) я позвонила в контакт-центр и попросила сотрудниц разобраться, узнать где же, всё таки мой заказ. Девушка обещала прояснить ситуацию и связаться со мной. Время шло, никто не звонил, и я поехала самостоятельно в магазин и купила всё необходимое.
Каково же было моё удивление, когда 14.07 около 14:00 часов мне позвонили из интернет-магазина naomi24 и сообщили, что все заказанные мной позиции в наличии и буду доставлены мне 15.07!!!
Почему не доставили 13.07 девушка ответить не смогла, я сказала, что всё уже купила, спасибо. Она извинилась и мы попрощались.
Но!!! Это ещё не конец истории )
14.07 вечером в 17:46 мне позвонил... курьер))) и сообщил, что направляется ко мне с моим заказом ))) я объяснила ему ситуацию, сказала, что уже не нужно и мы попрощались с ним.
Но!!! И это ещё не конец)
Сегодня 21.07 мне позвонила барышня, не представившись, просто сказала, что она из интернет магазина naomi24 и в ультимативной форме стала требовать объяснений, почему я отказалась принять товар???
Позвонила не извиниться, за то что не умеют работать в команде, за то что подвели, за то, что два дня не могли доставить товар, а именно требовала объяснений от меня!!!
Уважаемые сотрудники администрации интернет магазина я пишу здесь для того, чтобы Вы обратили внимание и объяснили особенно норовливым сотрудницам как нужно общаться с клиентами, с людьми) Потому что не подобает подвести заказчика, испортить репутацию магазина, которая нарабатывается годами, звонить и разговаривать как робот, заученными фразами!
Надеюсь мой отзыв будет полезен.
naomi24 Оболонский проспект Вы лучшие ❤️
Хочу поблагодарить Вас за качественное обслуживание: очень вежливый менеджер согласовала со мной все детали заказа.
Сегодня получила свою посылочку - была в восторге от того как качественно упакована каждая единица товара в отдельной упаковке и с красной ленточкой, и все это в коробочке в красивой красной бумаге!!
Спасибо большое за обслуживание и удовольствие от покупки в Вашем магазине !! ( заказывала в первый раз у Вас ), обязательно теперь буду Вашим покупателям и порекомендую подругам !
С Уважением, Колесник Елена .
Пришла в магазин хотела купить один гель лак, на сайте этот лак есть в магазине сказали что этот лак участвует в акции, идёт подарком за 0.01коп, купить по полной цене я не смогла его. Вместо того лака что я хотела мне напарили другой намного дороже. Так же во время выбора лака меня очень поторапливали, мовля у нас за дверью много людей, за мной стояла одна девушка, для того что бы посетить мне магазин я ждала мин 20 у входа при этом не возмущалась так как понимаю что каждый хочет выбрать то что нравится и что подходит, а не что попало и то что в нашей стране ограниченно количество покупателей в магазине, ну поторапливать это по моему уже слишком. Пришла домой и решила испробовать новую покупку, эту фирму что мне напарили взяла первый раз, гель лак отвратителен густой, пигмент не насыщен пришлось наносить в 4слоя, это просто ужас ????
Я не довольна ни обслуживанием ни покупкой
Я уверенна что просто Ваш продавец не очень хотел напрягаться и искать, если бы меня не торопили я бы в спешке не купила лак тот что купила.