Оформлення заказу
Оформлення замовлення відбувається в кілька кроків. Складного нічого немає, потрібно всього лише заповнити форму. Звертайте увагу на поля, обов'язкові для заповнення: ці відомості ми просимо не з цікавості, вони потрібні для правильного оформлення вашого замовлення і оперативної доставки.
Для тих, хто не любить заповнювати форми і вважає за краще живе людське спілкування, працює Служба замовлення по телефону. Для тих, кому зручно, що б йому передзвонили і прийняли замовлення, на сайті організовано сервіс Зворотного дзвінка, скористатися якими можна в картці обраного товару.
Отримавши замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами по вказаному телефону, щоб все підтвердити й уточнити термін доставки. Після цього до вас приїде наш кур'єр, який привезе замовлення і прийме платіж (послуга доступна для Києва). В інші міста України замовлення доставляються поштовим оператором Нова Пошта.
При безготівковій оплаті (тобто не у всіх регіонах) замовлення наш менеджер виставить вам рахунок за обрані товари. Потрібно оплатити рахунок протягом трьох банківських днів, після чого замовлення буде доставлено вам з кур'єром або відправлено поштовим оператором Нова Пошта.
При замовленні кілька раз просила менеджера виправити, але мене не почули.
Попросила средство для дезинфекции и стерилизации, дали просто средство для
дезинфекции. Шрифт на бутылочке маленький, уже дома заметила, что дали
не то средство.
В прошлый раз спросила нет ли у них гипоаллергенной базы для гель лака, порекомендовали базу fox strong, консультанты
уверяли, что она гипоаллергенная, купила. Потом прочитала информацию про
эту базу в интернете, нигде не указано, что она гипоаллергенная.
Если консультанты магазина не разбираются в товарах для маникюра, пусть
тогда ничего не советуют, зачем обманывать и вводить в заблуждение
покупателей.