Продавець-консультант в ТЦ "Паралель"
- 23 липня 2018 17:00:58
- Переглядів: 706
Наразі ми шукаємо продавця-консультанта косметики для нашого магазину на Позняках в ТЦ "Паралель"!
Ставка + % від продажу
Адреса магазину: Київ, вул. Олександра Мішуги, 6 (Дарницький район, метро Позняки)
Обов'язки:
- консультування покупців;
- робота з касовим апаратом, терміналом, 1С;
- оформлення замовлень в CRM;
- прийомка товару і викладання його на вітрини;
- підтримання порядку в магазині;
- перевірка термінів придатності, цінників;
- участь в інвентаризації раз на 3 місяці.
Вимоги:
- досвід роботи в продажах косметики буде перевагою;
- бажання навчатися та розвиватися в професії;
- вільне володіння українською мовою;
- комунікабельність та ввічливість;
- відповідальність та уважність до деталей;
- знання ПК, 1С.
Пропонуємо:
- роботу в магазині;
- зручний позмінний графік;
- конкурентну зарплату та систему бонусів за 16-17 днів;
- знижки на товари для співробітників компанії;
- можливість навчання та професійного росту;
- роботу в команді професіоналів;
- безкоштовне навчання;
- корпоративні заходи;
- додаткові вихідні;
- приємну та доброзичливу атмосферу в колективі.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися в професії, надсилайте своє резюме на нашу пошту [email protected].
Ми з радістю розглянемо Вашу кандидатуру!
Контактна особа: Олена (керуюча відділу роздрібної торгівлі), +380934407097
С Вашим интернет-магазином сотрудничаем не один год,но последние несколько заказов оставляют желать лучшего. В заказе не учитывают скидку, то по доставке Новой почтой-доставка платная в отделении,хотя все условия выполнены по бесплатной доставке; курьер приезжает не в оговоренное время,что тоже неудобно. Желания заказывать у Вас товар больше нет,так как Ваши скидки и со всеми "бесплатными" доставками и неправильно оформленными заказами,обходятся дороже. Возможно, не повезло с менеджерами несколько раз,на товар нареканий нет.
2.Работа интернет-магазина-это сопровождение от момента заказа до получения товара, НП может и ошиблась, но человек который отправлял товар тоже не проследил,если на то пошло.
3. Мне вернули ровно то, что я заплатила при возврате товара в магазине на м. Минской. Скидка у Вас накопительная от 10 тыс 10% или что-то изменилось? Доставка в любом случае получилась платная на НП +проезд и время для обмена товара.
4. Вы пытались связаться в неудобное для меня время, я Вашему сервисному центру ответила если что.
5. Клиент всегда прав и в Ваших интересах делать свой сервис лучше.
Персонал магазина на Минской умницы, всегда приятное обслуживание и правильные советы.