Оформлення повернення
Інтернет-магазин Naomi24 реалізує якісну продукцію та дотримується чинного законодавства у випадках, коли виникає прецедент повернення придбаного покупцем товару, а саме статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ "Про реалізацію окремих положень Закона України ""Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 р. №172.
Як повернути товар
Покупець має право здійснити повернення товару належної якості протягом 14 днів без урахування дати придбання.
Покупець має право здійснити повернення товару і повернути гроші в наступних випадках:
• Був проданий неякісний товар непродовольчої групи, а під час гарантійного терміну покупцем були виявлені істотні недоліки.
• Після придбання товару у покупця виникла претензія щодо його кольору, розмірів, форми або будь-яка інша. Він володіє правом обміну непродовольчого товару на такий самий за якістю і вартістю або може повернути протягом 14 днів.
Як повернути якісний товар
Протягом 14 днів покупець має право звернутися з проханням про обмін або повернення грошей за товар, який не був у використанні. При збереженні товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів і документів, що підтверджують придбання (чека, квитанції), повернення можливе.
Гроші повертаються протягом 7 днів відповідно до вартості товару на момент придбання.
Існують товари, які не підлягають обміну та поверненню. Вони перераховані в Додатку № 3 до Постанови КМУ №172.
Грошові кошти за товар не повертаються, якщо:
• Порушено 14-денний термін, а інші терміни між продавцем і покупцем не узгоджені. Це правило не поширюється на товари, що знаходяться на гарантії.
• Товар був у використанні і втратив товарний вигляд.
• В результаті неправильної експлуатації покупцем товар набув непридатного стану.
Товари, що знаходяться на гарантії, підлягають поверненню протягом гарантійного терміну.
Документи, необхідні для здійснення повернення
Звертаючись з приводу повернення товару та грошових коштів, покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання:
• Квитанцію, чек і т.д. - для всіх товарів;
• Розрахунковий документ і технічний паспорт (документ, що його замінює), де стоїть відмітка про дату продажу - для повернення товарів на гарантії.
Також покупець повинен написати заяву про повернення грошових коштів.
Документи, що підтверджують придбання товарів в інтернет-магазині: чек, накладну, квитанція на проведення післяплати.
Відсутність документів, що підтверджують факт придбання товару, унеможливлює повернення грошей.
Про причини, які спричинили повернення товару, покупець повинен повідомити в заяві.
Повернення при оплаті карткою
Якщо покупцем виконана оплата за товар за допомогою платіжної картки, то при поверненні сума грошових коштів також перераховується йому на карту: процес повернення повинен здійснюватися без видачі готівки. Якщо товар оплачувався покупцем в безготівковій формі, то і повернення грошей за неотриманий товар або ненадану послугу також повинне бути безготівковим.
Приклад Заяви на повернення коштів тут
Щоб обміняти/повернути бракований товар, прохання звертатися на електронну адресу [email protected] (в листі слід описати проблему з товаром, вказати номер замовлення/чека, а також контактну інформацію для ідентифікації клієнта та зворотнього зв'язку) або в call-центр за телефоном 0 800 50 21 24 (з 8:00 до 20:00). Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми в найкоротші терміни.
Якщо замовлення було оформлено клієнтом з опцією післяплати, проте клієнт не забрав його, то оформлення наступного замовлення здійснюється виключно за умови передоплати і при цьому клієнт повинен відшкодувати інтернет-магазину витрати, пов'язані з відправкою/поверненням попереднього замовлення.
Я являюсь постоянным покупателем офф-лайн магазина naomi24, который находится на Оболонском проспекте.
10.07 я решила сделать заказ в он-лайн магазине и ... была неприятно удивлена непрофессионализмом сотрудников данного сервиса.
Итак, 10.07 я сделала заказ, после чего со мной связалась оператор, уточнила, что все позиции в наличии, сказала что доставка будет осуществлена в понедельник 13.07 с 12:00 до 18:00.
13.07 со мной никто не связывался, мой заказ так и не был доставлен мне по указанному мной адресу.
14.07 во вторник (10:42) я позвонила в контакт-центр и попросила сотрудниц разобраться, узнать где же, всё таки мой заказ. Девушка обещала прояснить ситуацию и связаться со мной. Время шло, никто не звонил, и я поехала самостоятельно в магазин и купила всё необходимое.
Каково же было моё удивление, когда 14.07 около 14:00 часов мне позвонили из интернет-магазина naomi24 и сообщили, что все заказанные мной позиции в наличии и буду доставлены мне 15.07!!!
Почему не доставили 13.07 девушка ответить не смогла, я сказала, что всё уже купила, спасибо. Она извинилась и мы попрощались.
Но!!! Это ещё не конец истории )
14.07 вечером в 17:46 мне позвонил... курьер))) и сообщил, что направляется ко мне с моим заказом ))) я объяснила ему ситуацию, сказала, что уже не нужно и мы попрощались с ним.
Но!!! И это ещё не конец)
Сегодня 21.07 мне позвонила барышня, не представившись, просто сказала, что она из интернет магазина naomi24 и в ультимативной форме стала требовать объяснений, почему я отказалась принять товар???
Позвонила не извиниться, за то что не умеют работать в команде, за то что подвели, за то, что два дня не могли доставить товар, а именно требовала объяснений от меня!!!
Уважаемые сотрудники администрации интернет магазина я пишу здесь для того, чтобы Вы обратили внимание и объяснили особенно норовливым сотрудницам как нужно общаться с клиентами, с людьми) Потому что не подобает подвести заказчика, испортить репутацию магазина, которая нарабатывается годами, звонить и разговаривать как робот, заученными фразами!
Надеюсь мой отзыв будет полезен.
naomi24 Оболонский проспект Вы лучшие ❤️
Хочу поблагодарить Вас за качественное обслуживание: очень вежливый менеджер согласовала со мной все детали заказа.
Сегодня получила свою посылочку - была в восторге от того как качественно упакована каждая единица товара в отдельной упаковке и с красной ленточкой, и все это в коробочке в красивой красной бумаге!!
Спасибо большое за обслуживание и удовольствие от покупки в Вашем магазине !! ( заказывала в первый раз у Вас ), обязательно теперь буду Вашим покупателям и порекомендую подругам !
С Уважением, Колесник Елена .
Пришла в магазин хотела купить один гель лак, на сайте этот лак есть в магазине сказали что этот лак участвует в акции, идёт подарком за 0.01коп, купить по полной цене я не смогла его. Вместо того лака что я хотела мне напарили другой намного дороже. Так же во время выбора лака меня очень поторапливали, мовля у нас за дверью много людей, за мной стояла одна девушка, для того что бы посетить мне магазин я ждала мин 20 у входа при этом не возмущалась так как понимаю что каждый хочет выбрать то что нравится и что подходит, а не что попало и то что в нашей стране ограниченно количество покупателей в магазине, ну поторапливать это по моему уже слишком. Пришла домой и решила испробовать новую покупку, эту фирму что мне напарили взяла первый раз, гель лак отвратителен густой, пигмент не насыщен пришлось наносить в 4слоя, это просто ужас ????
Я не довольна ни обслуживанием ни покупкой
Я уверенна что просто Ваш продавец не очень хотел напрягаться и искать, если бы меня не торопили я бы в спешке не купила лак тот что купила.