Чому відшаровується гель-лак?
- 27 серпня 2016 14:33:35
Гель-лак - ідеальний матеріал для того, щоб отримати естетичний, красивий і дуже стійкий декоративний манікюр. Однак не завжди термін носіння цього сучасного покриття на нігтях відповідає тому, який гарантують виробники продукції і майстри, що працюють із нею. Буває, що гель-лак відшаровується на одній або відразу на декількох нігтьових пластинах, і ще недавно такий блискучий стильний і бездоганний манікюр втрачає свій первинний зовнішній вигляд, роблячи руки неакуратними і недоглянутими. Але не слід відразу звинувачувати майстра або нарікати на низьку якість гелевого лаку. Насправді багато представниць прекрасної статі, самі того не бажаючи, псують стійке покриття, навіть не підозрюючи про це. Давайте спробуємо розібратися, чому найчастіше виникають проблеми з носінням такого манікюру і як їх можна уникнути.
Причин відшарування може бути багато. Найперше, це порушення технічної сторони виконання манікюру (власне процедури). Особливу увагу слід звертати на наступні чинники:
- Ретельність обробленнязони кутикули та самої нігтьової пластини.
- Чи була просушена нігтьова пластина перед нанесенням першого шару гель-лаку (після праймера або іншого засобу, передбаченого вашою косметичною лінією).
- Чи запаяний вільний край нігтя (якщо вільний край нігтя відсутній або подушечки пальців заходять на ніготь - таке буває, коли клієнт гризе нігті або зрізає вільний край під нуль).
- Затікання гель-лаку на зону кутикули або шкіру рук. Якщо гель-лак при нанесенні потрапив на ці ділянки,його потрібно прибрати за допомогою палички або пушера перед сушінням в УФ-лампі.
- Після нанесення гель-лаку протягом наступних двох-трьох годин бажано не мочити руки у воді. Особливо це стосується миття посуду, прийняття душу, миття голови та походу в сауну, всі ці дії і заходи, виконані протягом перших двох-трьох годин, також можуть спричинити відшарування.
- Постійний контакт з водою - миття посуду без рукавичок, часте миття рук, робота в агресивних середовищах - призводить до вбирання вологи нігтьовими пластинами, що теж може призвести до відшарування нігтів, покритих гель-лаком.
- Причиною відшарування також може бути обрізний манікюр за класичною технікоюіз замочуванням нігтів, зроблений безпосередньо перед покриттям гель-лаком. Манікюр рекомендується робити за два-три дні до його нанесення.
Іншими причинами можуть бути:
- -індивідуальна особливість нігтьової пластини (відторгнення чужорідного матеріалу на нігтях - у таких випадках робота декількох різних майстрів і різними матеріалами не тримається заявлені два-три тижні);
- -певне захворювання нервової системи або стресовий період у житті;
- -порушення роботи імунної системи;
- -наявність діабету, проходження певного лікувального курсу;
- -прийом антибіотиків;
- -реабілітаційний період після операції;
- -зайва вологість шкіри рук, наприклад, коли часто потіють долоні. В такому разі по нігтьовій пластині бажано пройтися праймером двічі і, звісно, ретельно його просушити перед нанесенням гель-лаку.
Крім того, слід не забувати і про такий стан організму, як вагітність, гормональні збої і критичні дні (у перші дні також слід утриматися від нарощування і гелевого укріплення, нанесення гель-лаку, біогелю).
Я являюсь постоянным покупателем офф-лайн магазина naomi24, который находится на Оболонском проспекте.
10.07 я решила сделать заказ в он-лайн магазине и ... была неприятно удивлена непрофессионализмом сотрудников данного сервиса.
Итак, 10.07 я сделала заказ, после чего со мной связалась оператор, уточнила, что все позиции в наличии, сказала что доставка будет осуществлена в понедельник 13.07 с 12:00 до 18:00.
13.07 со мной никто не связывался, мой заказ так и не был доставлен мне по указанному мной адресу.
14.07 во вторник (10:42) я позвонила в контакт-центр и попросила сотрудниц разобраться, узнать где же, всё таки мой заказ. Девушка обещала прояснить ситуацию и связаться со мной. Время шло, никто не звонил, и я поехала самостоятельно в магазин и купила всё необходимое.
Каково же было моё удивление, когда 14.07 около 14:00 часов мне позвонили из интернет-магазина naomi24 и сообщили, что все заказанные мной позиции в наличии и буду доставлены мне 15.07!!!
Почему не доставили 13.07 девушка ответить не смогла, я сказала, что всё уже купила, спасибо. Она извинилась и мы попрощались.
Но!!! Это ещё не конец истории )
14.07 вечером в 17:46 мне позвонил... курьер))) и сообщил, что направляется ко мне с моим заказом ))) я объяснила ему ситуацию, сказала, что уже не нужно и мы попрощались с ним.
Но!!! И это ещё не конец)
Сегодня 21.07 мне позвонила барышня, не представившись, просто сказала, что она из интернет магазина naomi24 и в ультимативной форме стала требовать объяснений, почему я отказалась принять товар???
Позвонила не извиниться, за то что не умеют работать в команде, за то что подвели, за то, что два дня не могли доставить товар, а именно требовала объяснений от меня!!!
Уважаемые сотрудники администрации интернет магазина я пишу здесь для того, чтобы Вы обратили внимание и объяснили особенно норовливым сотрудницам как нужно общаться с клиентами, с людьми) Потому что не подобает подвести заказчика, испортить репутацию магазина, которая нарабатывается годами, звонить и разговаривать как робот, заученными фразами!
Надеюсь мой отзыв будет полезен.
naomi24 Оболонский проспект Вы лучшие ❤️
Хочу поблагодарить Вас за качественное обслуживание: очень вежливый менеджер согласовала со мной все детали заказа.
Сегодня получила свою посылочку - была в восторге от того как качественно упакована каждая единица товара в отдельной упаковке и с красной ленточкой, и все это в коробочке в красивой красной бумаге!!
Спасибо большое за обслуживание и удовольствие от покупки в Вашем магазине !! ( заказывала в первый раз у Вас ), обязательно теперь буду Вашим покупателям и порекомендую подругам !
С Уважением, Колесник Елена .
Пришла в магазин хотела купить один гель лак, на сайте этот лак есть в магазине сказали что этот лак участвует в акции, идёт подарком за 0.01коп, купить по полной цене я не смогла его. Вместо того лака что я хотела мне напарили другой намного дороже. Так же во время выбора лака меня очень поторапливали, мовля у нас за дверью много людей, за мной стояла одна девушка, для того что бы посетить мне магазин я ждала мин 20 у входа при этом не возмущалась так как понимаю что каждый хочет выбрать то что нравится и что подходит, а не что попало и то что в нашей стране ограниченно количество покупателей в магазине, ну поторапливать это по моему уже слишком. Пришла домой и решила испробовать новую покупку, эту фирму что мне напарили взяла первый раз, гель лак отвратителен густой, пигмент не насыщен пришлось наносить в 4слоя, это просто ужас ????
Я не довольна ни обслуживанием ни покупкой
Я уверенна что просто Ваш продавец не очень хотел напрягаться и искать, если бы меня не торопили я бы в спешке не купила лак тот что купила.