0
0
0 800 50 21 24 
Call-центр с 8:00 до 21:00
 Мої налаштування
Увага! Зміна графіку роботи! Через ситуацію, що склалася в країні, графік роботи може змінюватись щоденно. Слідкуйте за актуальною інформацією на банері. Дякуємо за розуміння!
  Меню
0

Кошик порожній!

Каталог товарів Too Cool For School

Показати:
Сортування:
Фильтр  

X

Ціна  20 - 145 грн.
Наявність
Країна
Тип товару
Призначення
Тип шкіри
Кількість
Нічна незмивна маска для обличчя Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack, з екстрактом гарбуза 2 мл
Нічна незмивна маска для обличчя Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack, збагачена екстрактом з н..
Код: 90019889
У наявності
20.00 грн.
Нічна незмивна маска для обличчя Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack з гарбузом, 10x2 мл Нічна незмивна маска для обличчя Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack з гарбузом, 10x2 мл
Нічна незмивна маска для обличчя Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack, збагачена екстрактом з н..
Код: 90024760
Немає в наявності
145.00 грн.

Too Cool For School - молодий корейський бренд, здатний приємно дивувати і радувати своїх покупців. Молодіжна культура, б'юті-експерименти, відсутність кліше та шаблонів, унікальність і високі стандарти якості - його творці обрали новий шлях і нову стратегію завоювання ринку. Сьогодні товари Too Cool For School є одними з найзатребуваніших у південнокорейських красунь. Над дизайном упаковок працює професійний ілюстратор, який повністю поділяє ідею творчого самовираження і особливий підхід до сучасної культури краси. 

Що стосується продукції, то Too Cool For School (Ту Кул Фор Скул) успішно розвиває як лінійку по догляду, так і декоративну. Основна споживча аудиторія бренду - молоді активні дівчата. Як правило, це мешканки великих мегаполісів, сміливі, впевнені в собі й дуже амбітні. Їм важливо, щоб косметика працювала швидко, була результативною і зручною. Тому б'юті-товари в яскравих принтованих упаковках сприймаються «на ура», а формати у вигляді міні-пірамідок взагалі вважаються найбільш вдалою знахідкою. Оцінили косметику бренду і в інших країнах світу, тому її популярність зростає, а асортимент розширюється.