Каталог товарів Tony Moly
Що відомо про бренд Tony Moly? Шанувальниці корейської косметики знають про нього все! Компанія почала свій розвиток в 2006 році і відразу ж взяла курс на лідерство. Лише через пару років вона зуміла відкрити близько 60 торгових точок по всій Кореї і укласти серйозні контракти на поставку своїх товарів в багато країн Східної Азії. У 2009 році Tony Moly має вже 120 магазинів в Кореї і успішно закріпився на зарубіжному б'юті-ринку.
Бренд не концентрується виключно на жіночій половині споживачів і успішно розвиває лінійку чоловічої косметики. У цьому також частина секрету його успіху. "Обличчями" рекламних акцій Tony Moly (Тоні Моли) раз у раз стають корейські знаменитості. Компанія не боїться змінювати концепцію, але завжди залишається вірною головному - якість понад усе. Незмінною є і класична чорно-біла гама в дизайні та оформленні. Стиль в упаковці - саме так дослівно перекладається назва бренду і, схоже, саме воно відкрило шлях до успіху.