Оформлення повернення
Інтернет-магазин Naomi24 реалізує якісну продукцію та дотримується чинного законодавства у випадках, коли виникає прецедент повернення придбаного покупцем товару, а саме статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ "Про реалізацію окремих положень Закона України "Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 р. №172.
Як повернути товар
Покупець має право здійснити повернення товару належної якості протягом 14 днів без урахування дати придбання.
Покупець має право здійснити повернення товару і повернути гроші в наступних випадках:
• Був проданий неякісний товар непродовольчої групи, а під час гарантійного терміну покупцем були виявлені істотні недоліки.
• Після придбання товару у покупця виникла претензія щодо його кольору, розмірів, форми або будь-яка інша. Він володіє правом обміну непродовольчого товару на такий самий за якістю і вартістю або може повернути протягом 14 днів.
Як повернути якісний товар
Протягом 14 днів покупець має право звернутися з проханням про обмін або повернення грошей за товар, який не був у використанні. При збереженні товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів і документів, що підтверджують придбання (чека, квитанції), повернення можливе.
Гроші повертаються протягом 7 днів відповідно до вартості товару на момент придбання.
Існують товари, які не підлягають обміну та поверненню. Вони перераховані в Додатку № 3 до Постанови КМУ №172.
Грошові кошти за товар не повертаються, якщо:
• Порушено 14-денний термін, а інші терміни між продавцем і покупцем не узгоджені. Це правило не поширюється на товари, що знаходяться на гарантії.
• Товар був у використанні і втратив товарний вигляд.
• В результаті неправильної експлуатації покупцем товар набув непридатного стану.
Товари, що знаходяться на гарантії, підлягають поверненню протягом гарантійного терміну.
Документи, необхідні для здійснення повернення
Звертаючись з приводу повернення товару та грошових коштів, покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання:
• Квитанцію, чек і т.д. - для всіх товарів;
• Розрахунковий документ і технічний паспорт (документ, що його замінює), де стоїть відмітка про дату продажу - для повернення товарів на гарантії.
Також покупець повинен написати заяву про повернення грошових коштів не пізніше 14 днів від дати покупки товару.
Документи, що підтверджують придбання товарів в інтернет-магазині: чек, накладну, квитанція на проведення післяплати.
Відсутність документів, що підтверджують факт придбання товару, унеможливлює повернення грошей.
Про причини, які спричинили повернення товару, покупець повинен повідомити в заяві.
Повернення при оплаті карткою
Якщо покупцем виконана оплата за товар за допомогою платіжної картки, то при поверненні сума грошових коштів також перераховується йому на карту: процес повернення повинен здійснюватися без видачі готівки. Якщо товар оплачувався покупцем в безготівковій формі, то і повернення грошей за неотриманий товар або ненадану послугу також повинне бути безготівковим.
Приклад Заяви на повернення коштів тут
Щоб обміняти/повернути бракований товар, прохання звертатися на електронну адресу [email protected] (в листі слід описати проблему з товаром, вказати номер замовлення/чека, а також контактну інформацію для ідентифікації клієнта та зворотнього зв'язку) або в call-центр за телефоном 0 800 50 21 24 (з 8:00 до 20:00). Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми в найкоротші терміни.
Якщо замовлення було оформлено клієнтом з опцією післяплати, проте клієнт не забрав його, то оформлення наступного замовлення здійснюється виключно за умови передоплати і при цьому клієнт повинен відшкодувати інтернет-магазину витрати, пов'язані з відправкою/поверненням попереднього замовлення.