Каталог товарів

Меню

Оформлення повернення

Інтернет-магазин Naomi24 реалізує якісну продукцію та дотримується чинного законодавства у випадках, коли виникає прецедент повернення придбаного покупцем товару, а саме статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ "Про реалізацію окремих положень Закона України ""Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 р. №172.

Як повернути товар

Покупець має право здійснити повернення товару належної якості протягом 14 днів без урахування дати придбання.

Покупець має право здійснити повернення товару і повернути гроші в наступних випадках:

• Був проданий неякісний товар непродовольчої групи, а під час гарантійного терміну покупцем були виявлені істотні недоліки.

• Після придбання товару у покупця виникла претензія щодо його кольору, розмірів, форми або будь-яка інша. Він володіє правом обміну непродовольчого товару на такий самий за якістю і вартістю або може повернути протягом 14 днів.

Як повернути якісний товар

Протягом 14 днів покупець має право звернутися з проханням про обмін або повернення грошей за товар, який не був у використанні. При збереженні товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів і документів, що підтверджують придбання (чека, квитанції), повернення можливе.

Гроші повертаються протягом 7 днів відповідно до вартості товару на момент придбання.

Існують товари, які не підлягають обміну та поверненню. Вони перераховані в Додатку № 3 до Постанови КМУ №172.

Грошові кошти за товар не повертаються, якщо:

• Порушено 14-денний термін, а інші терміни між продавцем і покупцем не узгоджені. Це правило не поширюється на товари, що знаходяться на гарантії.

• Товар був у використанні і втратив товарний вигляд.

• В результаті неправильної експлуатації покупцем товар набув непридатного стану.

Товари, що знаходяться на гарантії, підлягають поверненню протягом гарантійного терміну.

Документи, необхідні для здійснення повернення

Звертаючись з приводу повернення товару та грошових коштів, покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання:

• Квитанцію, чек і т.д. - для всіх товарів;

• Розрахунковий документ і технічний паспорт (документ, що його замінює), де стоїть відмітка про дату продажу - для повернення товарів на гарантії.

Також покупець повинен написати заяву про повернення грошових коштів.

Документи, що підтверджують придбання товарів в інтернет-магазині: чек, накладну, квитанція на проведення післяплати.

Відсутність документів, що підтверджують факт придбання товару, унеможливлює повернення грошей.

Про причини, які спричинили повернення товару, покупець повинен повідомити в заяві.

Повернення при оплаті карткою

Якщо покупцем виконана оплата за товар за допомогою платіжної картки, то при поверненні сума грошових коштів також перераховується йому на карту: процес повернення повинен здійснюватися без видачі готівки. Якщо товар оплачувався покупцем в безготівковій формі, то і повернення грошей за неотриманий товар або ненадану послугу також повинне бути безготівковим.

Приклад Заяви на повернення коштів тут

Щоб обміняти/повернути бракований товар, прохання звертатися на електронну адресу [email protected] (в листі слід описати проблему з товаром, вказати номер замовлення/чека, а також контактну інформацію для ідентифікації клієнта та зворотнього зв'язку) або в call-центр за телефоном 0 800 50 21 24 (з 8:00 до 20:00). Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми в найкоротші терміни.

Якщо замовлення було оформлено клієнтом з опцією післяплати, проте клієнт не забрав його, то оформлення наступного замовлення здійснюється виключно за умови передоплати і при цьому клієнт повинен відшкодувати інтернет-магазину витрати, пов'язані з відправкою/поверненням попереднього замовлення.

 
Залишити відгук  ↓
 
 
 
Модули для Opencart