0
0
0 800 50 21 24 
Call-центр с 8:00 до 21:00
 Мої налаштування
Внимание изменение в графике работы! В связи с ситуацией в стране график работы может меняться ежедневно. Следите за актуальной информацией на банере. Благодарим за понимание!
  Меню
0

Кошик порожній!

Питання-відповідь

Як зареєструватись на сайті?
Для реєстрації на сайті потрібно зайти в Мій обліковий запис, заповнити спеціальну форму, вказавши вній необхідну контактну інформацію.

Як змінити пароль у власному кабінеті на сайті?
Щоб змінити пароль в особистому кабінеті, потрібно зайти в Мій обліковий запис, скористатись підказкою Забули пароль?, ввести e-mail і дотримуватися інструкції, яка прийде в листі на вказану пошту.

Навіщо потрібна реєстрація на сайті?
Реєстрація на сайті допоможе робити наступні покупки швидше (не треба буде знову вводити адресу та контактну інформацію), бачити стан замовлення, а також бачити замовлення, зроблені раніше. Ви також можете стати учасником програми лояльності.

Як оформити замовлення на сайті?
Замовлення на сайті можна оформити самостійноу будь-який час через опцію Кошик. При необхідності також можна звернутися за допомогою до кол-центру за телефоном 0 800 50 21 24. Менеджери-консультанти завжди нададуть необхідну інформацію та допоможуть швидко зробити замовлення.

Які є способи оплати замовлень?
Оплатити замовлення можна кількома способами: онлайн на сайті, готівкою при отриманні замовлення кур'єрською службою (адресна доставка по Києву), післяплатою.

Які документи необхідні для отримання замовлення?
Для отримання замовлення у відділенні поштового оператора Нова Пошта необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу одержувача, або пройти ідентифікацію у відповідність до регламенту поштового оператора.

Чи є подарункові сертифікати?
На сайті є подарункові сертифікати номіналом 100, 200, 500 та 1000 гривень.

Як можна скасувати замовлення?
Для скасування замовлення необхідно зателефонувати до кол-центру за телефоном 0 800 50 21 24.

Як дізнатися, чи є товар у магазинах?
Щоб уточнити наявність товару впевному магазині, потрібно зателефонувати до цього магазину за будь-яким номером, вказаним на сайті на сторінці Магазини
. Якщо додзвонитися до магазину не вдалося, можна звернутися у кол-центрза телефоном 0 800 50 21 24.

Чисправжня\оригінальна продукція в інтернет-магазині Naomi24?
Інтернет-магазин Naomi24 працює з офіційними постачальниками та представниками брендів. Оригінальність товарів підтверджується відповідними документами, які можна отримати на запит.

Чи можна придбати подарунковий сертифікат в інтернет-магазині?
В інтернет-магазині можна придбати подарунковий сертифікат. Доставка подарункового сертифіката оплачується окремо.

Де можна ознайомитися з інформацією про актуальніакції?
Актуальніакції та вигідні пропозиції розміщені у відповідному розділі сайту, який називається Акції та розпродажі
.

Які бренди представлені у магазині?
В інтернет-магазині