Умови повернення / обміну товару
Згідно з чинним законодавством України кожен покупець має право повернути або обміняти куплений раніше товар протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня купівлі. Про це свідчить стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний товар за якістю, кольором, фасоном, габаритами і іншими характеристикам за умови, що товар не був введений в експлуатацію.
Поверненню та / або обміну не підлягають:
Товари, щодо яких втрачено товарний чек або накладна;
Товари, що були в експлуатації;
Товари, упаковка яких пошкоджена;
Товари, що належать до таких категорій:
• предмети особистої гігієни;
• продукція одноразового типу;
• пензлики для макіяжу та набори пензлів;
• голки і комплектуючі;
• пилочки для нігтів, бафи, продукція для полірування;
• перукарські інструменти (ножиці, гребінці);
• інструменти для манікюру / педикюру;
• лаки на основі гелю і звичайні;
• товари з аерозольним розпилювачем;
• шпильки, невидимки, заколки;
• товари, що беруть участь в акційних пропозиціях і уцінені.
Увага! Детально перевіряйте товар перед покупкою в магазині, а також в момент отримання кур'єрською доставкою або на відділенні поштового оператора, досконально оглядайте цілісність упаковки, вивчайте експлуатаційні характеристики. Інакше претензії щодо невідповідності товару опису, якості або недостачі не приймаються!
Як проходить процедура обміну або повернення
Покупець може доставити товар в магазин самостійно згідно з графіком роботи магазину, проте не пізніше 14-ти днів з моменту покупки. Товар повинен супроводжуватися товарним чеком або накладною, перебувати в цілій, непошкодженій упаковці, не мати ознак експлуатації.
При невиконанні цих умов в прийомі товару може бути відмовлено.
Прийнятий товар відправляється в сервісцентр на експертизу, на якій буде встановлена справжня причина і протягом 3-х днів приймається рішення по одному з алгоритмів:
• виявлений клієнтом недолік підтвердився, і товар обмінюється на аналогічний продукт;
• вада, недолік або брак підтвердився, і клієнтові повертаються всі кошти в повному обсязі;
• недолік підтвердився, ремонт проводиться за рахунок продавця протягом 14-ти календарних днів;
• товар пошкоджений з вини клієнта і ремонтується за його рахунок протягом 14-ти календарних днів.
Важливо! Всі витрати по подальшому пересиланні товару, якщо воно необхідне, покладаються на покупця.
Ви можете відправити товар в магазин за допомогою Нової Пошти або кур'єрської доставки.
Товар пересилається за попереднім погодженням з магазином і за рахунок покупця, але не пізніше 14 календарних днів з моменту придбання. У посилку вкладається товарний чек, сам товар без ознак експлуатації, в непошкодженій упаковці. Після відправки покупець повідомляє в магазин номер товарної декларації будь-яким зручним способом (по телефону, СМС або на е-мейл магазину).
По прибутті менеджер магазину приймає товар, оглядає цілісність упаковки, відправляє товар на експертизу в сервісцентр і протягом 3-х робочих днів повідомляє покупцеві результати вирішення даної проблеми. Можливі кілька варіантів вирішення питання:
• виявлений клієнтом недолік підтвердився, і товар обмінюється на аналогічний продукт;
• вада, недолік або брак підтвердився, і клієнтові повертаються всі кошти в повному обсязі;
• недолік підтвердився, ремонт проводиться за рахунок продавця протягом 14-ти календарних днів;
• товар пошкоджений з вини клієнта і ремонтується за його рахунок протягом 14-ти календарних днів.
Важливо! Всі витрати по подальшій пересилання товару, якщо вона необхідна, покладаються на покупця.
Будь ласка, заповните форму запиту на повернення товару.