Добрий день, шановний Гість. Дякуємо за відгук. Сайт дійсно було оновлено. Але товари, які позначені як новинки, знаходяться там, де і раніше, а саме на головній сторінці відразу під написом Нові надходження. З повагою, admin Вікторія
Мій улюблений магазин. Дівчатка-продавці неперевершені. Але зміни на сайті зробили сайт гіршим. Тепер не видно на який бренд чи вид товару акція, а що б знайти щось тобі потрібне-акційне треба передивитись усі товари підряд, на що немає часу. Навіщось прибрали інформацію про наявність товарів в магазинах Києва. Багато товарів показує сайт як відсутні, але в магазині вони є. Так я заказала в іншому магазині те що було показане відсутнім і в той же день побачила ці товари в наявності в магазині Наомі. ((( Шкода.
Добрий день, Анно. Дякуємо за відгук. Дуже шкода, що Ви стикнулись з незручностіми. Наразі здійснюється оновлення сайту, і всі недоліки є тимчасовими. Щодо інформації про наявність/відсутність товарів, то цей момент було дуже швидко виправлено. Сподіваємось, надалі Ви зможете зручно користуватись усіма опціями. З повагою, admin Вікторія
Дуже задоволена сервісом! Користувалася вперше, перший раз робила замовлення на цьому сайті, бо вирішила робити манікюр. Шукала перш за все лампу і знайшла її тут за приємною ціною. Відмінний сервіс, привітні менеджери, швидко зателефонували та оперативно відправили замовлення. Все прийшло надійно запаковане та працює. Дякую! Успіхів вам!
Добрий день, Ірино. Дякуємо за відгук та оцінку. Нам дуже приємно дізнатися, що знайомство з нашим інтернет-магазином було приємним та корисним для Вас, а рівень сервісу залишив приємні враження. Чекаємо на Вас знову. З повагою, admin Вікторія
Дуже приємно,що на мій відгук відреагували і перетелефонували.Менеджер Альона дуже приємна людина, яка дійсно "знаходиться на своєму місці".Дуже їй вдячна за вирішення моєї ситуації.Сподіваюсь,що в подальшому не матиму ніяких неприємних історій з вашим магазином.Я не один рік була вашим покупцем,завжди все було супер.Але останнім часом були нюанси,які псували дуже сильно враження про ваш сервіс,тому мій попередній відгук був негативним.Сподіваюсь,що мої наступні враження та відгуки будуть виключно позитивними.????
Хочу поділитися своїм досвідом із магазином Naomi24, трошки більше трьох років я закуповую товари для манікюру лише тут, маю дисконт, обожнюю дівчаток з кол центру, бо вони завжди-завжди допомагають! Особливо, коли прийшлося покинути тимчасово домівку. Дівчатка збирають все замовлення, навіть якщо треба трішки почекати, я чекаю, бо для мене важливо, щоб було все та надсилають Новою поштою. Завжди дуже дбайливо упаковано, частельно якісь подарунки. А ці дрібнички і складають сервіс і додають посмішки. Бажаю вам всього найкращого та миру нам усім! Дякую за те, які ви є!
Добрий день, Ekaterina. Дякуємо за відгук, оцінку та побажання. Нам дуже приємно знати, що Ви задоволені рівнем сервісу у нашому інтернет-магазині. Завжди Вам раді. З повагою, admin Вікторія
Не однократно заказывала по одной цене,а по приезду за товаром оказывалось,что товар дороже.При перезвоне об этом не уведомляли.За накопительными скидками тоже надо следить самой,а то тоже надо годами копить на -10% ,хотя по факту по чекам давно уже накоплено,но никто об этом не уведомляет,как в нормальных магазинах.Разочарована этим магазином и стараюсь тут покупать только в очень крайнем случае.И другим не советую.А если покупаете,то сами пересчитайте все,а то вас тут "нагреют" при любом удобном случае.
Добрий день, Ольго. Дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що у Вас склались такі враження. Вказану Вами інформацію взято до уваги та буде перевірено. Очікуйте на зворотний зв"язок по результатам. Що стосується невідповідності цін на момент вибору товару та його отримання в магазині, то ми намагаємось завжди інформувати клієнта про зміни у його замовленні. Політика нашої мережі прозора, ми відкриті до спілкування з клієнтами і завджи готові вирішувати проблеми з урахуванням їх інтересів. З повагою, admin Вікторія
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за відгук та оцінку. Приємно знати, що Ви задоволені. Завжди раді бачити Вас у колі своїх покупців. З повагою, admin Вікторія
Добрий день, Валентино. Дякуємо за звернення та приносимо вибачення. Інформацію щодо знижки було перевірено. Ми з"ясували, що причиною став збій у системі. Наразі усе виправлено. Ще раз приносимо вибачення за непорозуміння. Наскільки відомо, наш менеджер вже зв"язався з Вами. З повагою, admin Вікторія
Недостатки
Консультанты в магазине на левобережной совершенно не в чем не разбираются.
Консультанты в магазине на левобережной совершенно не в чем не разбираются. Попросила средство для дезинфекции и стерилизации, дали просто средство для дезинфекции. Шрифт на бутылочке маленький, уже дома заметила, что дали не то средство. В прошлый раз спросила нет ли у них гипоаллергенной базы для гель лака, порекомендовали базу fox strong, консультанты уверяли, что она гипоаллергенная, купила. Потом прочитала информацию про эту базу в интернете, нигде не указано, что она гипоаллергенная. Если консультанты магазина не разбираются в товарах для маникюра, пусть тогда ничего не советуют, зачем обманывать и вводить в заблуждение покупателей.
Добрий день, Ксеніє. Дякуємо за відгук. Приносимо щирі вибачення, якщо дійсно розчарували. Інформацію, вказану у відгуку щодо помилки з засобом для дезінфекції, взято до уваги та буде перевірено. Щодо гіпоалергенності нейл-продуктів, то це питання досить складне. Переважна більшість виробників (в тому числі і F.O.Х) застосовують формули 7-free та 9-free, які базуються на відсутності небезпечних алергенів та компонентів. Але передбачити реакцію окремої людини на будь-який інший інгредієнт в складі засобу неможливо. Це момент індивідуальний, тому виробники рідко позиціонують свою нейл-продукцію як повністю гіпоалергенну, натомість вживають визначення "безпечна для здоров"я". З повагою, admin Вікторія
Роблю замовлення на сайті магазину, а потім сама забираю його самовивізом з Мінської. Мені так зручно і час максимально заощаджується. Мені подобається вдома сидіти з чайком і нетороплячись вибирати, що мені потрібно. Часто читаю відгуки. Все, що подобається, кидаю в кошик і потім просто забираю в пункті видачі. Асортимент у магазині великий та ціни приємні.
Добрий вечір, Анно. Дякуємо за відгук та оцінку. Нам приємно знати, що процес здійснення покупок в нашому магазині Вам подобається, а ціни, якість та асортимент задовольняють. Завжди раді бачити Вас у колі своїх покупців. З повагою, admin Вікторія
Наш сайт использует файлы Cookie, что помогает обеспечить качественный сервис и поддержание работоспособности Платформы. Продолжая использование сайта, вы соглашаетесь с использованием файлов Cookie.
При замовленні кілька раз просила менеджера виправити, але мене не почули.
Попросила средство для дезинфекции и стерилизации, дали просто средство для
дезинфекции. Шрифт на бутылочке маленький, уже дома заметила, что дали
не то средство.
В прошлый раз спросила нет ли у них гипоаллергенной базы для гель лака, порекомендовали базу fox strong, консультанты
уверяли, что она гипоаллергенная, купила. Потом прочитала информацию про
эту базу в интернете, нигде не указано, что она гипоаллергенная.
Если консультанты магазина не разбираются в товарах для маникюра, пусть
тогда ничего не советуют, зачем обманывать и вводить в заблуждение
покупателей.